Tuesday, December 14, 2010

Oh z1000 di sini!

Salam semua.

Diharap pada cuti sekolah ni, kita semua berhati-hati di jalan raya terutamanya penunggang motosikal macam aku ni. Maklum sajalah kan, penunggang motosikal antara yang paling tinggi penyumbang kematian di jalan raya, tak kiralah salah sendiri atau salah orang lain tapi kita turut terkena kan.

Malas nak membebel pasal tu, sekarang ni aku telah menyiapkan satu lukisan vector, chewah...padahal tracing je pun. Tapi apa pun, aku tetap berusaha keras menyiapkan lukisan tersebut kerana aku minat bangat dengan motor ni. Superbike la katakan. Tambah-tambah lagi dengan z1000 daripada kawasaki macam member aku Adham ni pakai. Memang meleleh la air liur aku tengok. Jeles woooo. Tu baru TENGOK! kalau dapat mahu banjir terus, huh.

Lukisan noob yang aku buat ni ada cacat celanya jadi harap maaf la ye. Pro-pro sila beri tunjuk ajar hehehe. Aku budak baru belajar.

Klik gambar untuk jadi raksasa